tisdag 3 februari 2009

Jag har varit i Pysseltagen ;D

Nu har jag pysslat lite nytt för http://www.pysseltagen.se/ med papper i precis min smak från Basic Grey. Stämpeln med den söta björnen kommer från Penny Black och är färglagda med mina Pm-pennor.



Stämpeln "Du är en ängel" kommer från Inkido. Blommorna är från Prima.




En liten tändsticksask altrade jag också, det är så roligt att göra, bra att ge bort som en liten present om man vill muntra upp någon kanske...



Här ett kort i altarskåpsmodell...




ALLT material finns i Pysseltagens shop, skynda er dit ;D!


KRAM och godnatt!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga kort! Altarkortet var störtläckert! Hoppas vi ses snart! :-) Kram

Fia sa...

Oh så fina. Jag gillar alla tre korten och tändsticksasken. Du är duktig på att variera dig i dina skapelser och det fina färgerna kommer till sin rätt.

Carina sa...

Hej!
Så mycket fint du gjort.Blev x-tra betagen hjärtat jättesnyggt!

Anonym sa...

Det där hjärtat ... åh vad det är fint!!!!!! Fri hand eller mall??

Dina saker är så fina, så mysigt att hälsa på i din blogg!

Tombows. Flesh (väldigt ljus) är den hudfärgen de flesta använder ... men jag använder faktiskt coral no 873. Den är mörk, men med mycket vatten tycker jag att den blir jättefin. Det är den jag har använt på alla mina motiv som jag färglagt med tombows. Bäst med papper från letraset (heavyweight 270g). Jag lägger en kant runt om ansiktet sedan låter jag vatten & pensel jobba färg inåt till mitten.

Ska du till LC mässan?

Kramisar i massor! // Sara

Nina sa...

Så fina grejer du gjort!

Kamilla sa...

OOO WOW vilka saker du gjort, super fina...och så frestas du nu när köpstoppet är som störst *skrattar* jaa jag får ta mig en tur (med ihop tejpat köpfinger)
Kram kram

Anonym sa...

Tack för besöket i bloggen.
Ousch vilka fina saker du gjort, det där hjärtat fastnade jag lite extra för, superfint.
Det är jätteroligt att göra iordning i huset, men tar ju rejält på krafterna, men vi har ju igen det sen, ju mer vi hinner göra innan vi flyttar in.
På lördag ska vardagsrummet tapetseras, ska bli så spännande att se resultatet.

Kram

Anonym sa...

Men du så mycket fint du gjort! Hjärtat var läckert, altarkortet tyckte jag också mycket om=D

Lilo sa...

Som vanligt jättefina kort du gjort! Romantiska och vackra!!!