tisdag 14 april 2009

En inspirationslayout!

Jag antar att ni inte missar Pysseltagens tävling som ni hittar HÄR? Jag har själv skapat en LO efter skissen, måste ju testa själv, eller hur? Har sett att det i dagsläget redan kommit in 4 härliga bidrag till skisstävlingen!!! OJ så skoj att se hur skissen tolkas tycker jag...

Papperen har ni sett förr, från My Minds Eye, dekosarna är också från Pysseltagen.... Stjärnorna har jag stansat ut med en QK-die (som egentligen är min stora tjejas men jag får vårda den då hon just nu tycker att papperspyssel inte är något för henne...). Rubriken är utstansad i QK Chocolate och överöst med Stickles cinnamon. Ååå, jag älskar stickles....

LOn är i 8x8 tum, en sida till mammas album blev detta... Lite kul format att scrappa i... men så himla litet när man ska få plats med ett foto också.... ;D

Annars händer här en hel del på pysselfronten, en del har jag gjort som kommer vara hemlisar ett bra tag till... nu ska jag egentligen jobba med Magdas feber-utmaningar men jag fastnade i några andra utmaningar så länge... medan jag grubblar över hur och vad jag ska göra till febern. Några är klara men inte fotade än, men jag hoppas hinna imorgon! Så jag kan uppdatera lite nu när jag är ledig och allt, och har tid att pyssla!!! Så kul så!

Godnatt och kram! Nu ska jag unna mig lite nattpyssel... men inte allltför sent, jag tänker mig upp tidigt också....

2 kommentarer:

Karin sa...

vilken härlig layout med så fint foto! Gillar bollfransen massor, riktigt snyggt! =)

Emma sa...

Wow, så läcker!!! Snygg och busig, och ett sådant härligt foto :) Me lööv the bollfrans!!! Och alla stjärnor :)

Kramar!!!