söndag 19 april 2009

FEBER!!!

Jaa, tänk att hela 4 klayouter fick jag klara till Magdas scrapfeber... Lite i sista minuten, den slutar på torsdag, men i alla fall...


Först ut här är mitt bidrag till deltävling nr 1 - Glamouröst och dekadent!!!

Här har jag scrappat till deltävling nr 8 - "Min absoluta favoritplats" där man skulle inspireras till en skiss av Moma. Jag älskar ju skogen så jag hittade en fin bild jag tagit för några år sedan. Har använt papper från Maja Design. Blommor och blad från Prima, lite spets och pärlfloss.

Deltävling nr 4 - Vintage Story har vi här, där jag använt 3 st mönstrade papper från kitet, en hel del chalk och naturligtvis spets! Blommor också från kitet och så lite extr adekorationer.


Hr har jag liftat Lilos layout i deltävling nr 3. Bara papper från kitet.Bandet också! Titen utstansat i Chocolat, filt-thickers och så små klisterbokstäver.

That's all för nu ;D!
Gonatt, jag är jättetrött!


9 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Tokgillar elefant loen =)

kram Maja

Emma sa...

AH så snyggt! Jag tokgillar också elefant-layouten och den högst upp är nog min favorit :)

M@gs sa...

Hahaha... jag tänkte skriva att jag gillade det där blå papperet som var grund för Lo:na... sen insåg jag vad det var... Men jag skulle ändå gillat ett sånt papper... Jättefina Lo, så sällan man ser såna från dig. Du gör ju mest kort? I alla fall längtar jag att ses på lördag. Är det något särskilt du vill att jag ska ta med... nä, då tar jag allt som vanligt, hihi
Kram

Karin sa...

vilka fina layouter! den med elefanten är bland det coolaste jag har sett! Vilka härliga bilder.. =)

kram!

Susanne/LuckyLady13 sa...

Så mycket fint det fanns här!

kram
Susanne/LuckyLady13

Sanna F sa...

Vad kul att se dina layouter du gjorde i lördags. Och vad snygg den blev "Nyfödd" jag hann inte se den innan jag gick hem!!!!
KRAM

MissMian sa...

Åh så fina ! Nyfödd är ju bara så bedårande!

TinaStina sa...

Jättefina LOs du gjort! Favosar blev nog elefanten och nyfödd. Härliga färgkombinationer.

Kram!

Emma sa...

Så snygga!!! Nyfödd är så rogivande och vacker, och jag bara tokälskar din "dekadenta" LO!!! För att inte snacka om fotot *skratt*