fredag 22 maj 2009

Dopkort!

Jo, jag fick några beställningar på dopkort som jag tänkte visa... jag gjorde dem liknande varandra för att jag var på humör för det... eller nåt.... eller egentligen för att jag fick så mycket beröm för det första kortet...

Nåt märkligt hände när jag laddade upp bilderna, de kom lite i oordning men jag orkar liksom inte göra om och göra rätt... och ni som eventuellt läser kanske kan hantera det utan att det förstör er dag ändå, hoppas jag... ;D

Först framsidan då på kort nr 1, till en liten Ninora. Har använt papper från Inkido... det skulle vara rosa och så mycket mer rosa kan det nog inte bli... ljuvliga papper är det...

Här är framsidan på kort nr. 2, det uppstämplade dopliknande jag hade var slut så det fick bli en liten tjej så här istället... en Magnolia förstås... till liten Clara som också hon döps imorgon... Men här skulle det vara brunt och rosa så jag blev så glad när jag hittade spillbitar av BGs Blush.... Jag hoppas min kollega blir nöjd, jag har precis lagt det i hennes brevlåda för själv var hon inte hemma....

Insidan på kort nr 2 har vi här, jag har stämplat med Pysselmyrans swirl längs kanten och stansat ut dopdatumet. Textstämpel från Inkido... Lite papper och lite Martha Stewart-punch... Och jag har ju också använt min WWP-punch som synes!



Jaha, och här är insidan på kort nr 1, ganska lika eller hur? Japp, same same but different...
Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliteten på kort nr 1...
Eftersom jag bloggar enligt ketchupeffekten så återkommer jag strax.... =D


1 kommentar:

Marja sa...

ohh så mycket vackra saker du gör!! Dopkortet var såå fantastiskt vackert!!