måndag 20 juli 2009

Till elsamajas utmaning...

Elsamaja har i sin blogg en semesterutmaning, en himmelens trevlig sådan också som jag bara var tvungen att göra....Här kommer den:

(Men minns: Min kamera bråkar med mig ikväll, eller så är jag totalt oteknisk, skulle gissa på det senare i detta fall... eller en kombination, kanske, vill ju vara snäll mot mig själv....).

I alla fall så är det här ett foto från en promenad i våras då barnen hade sina nya fina vårjackor på sig, tänkte direkt på det fotot och de härliga My Minds Eye-papperen när jag läste utmaningen! Mer färgglatt än så här kan det knappast bli, eller hur?Filten är det orange som skymtar till vänster, fågeln är utklippt i grön cardstock efter en sticker-förlaga som var svart och det funkade inte riktigt tyckte jag. Den där pippin ser kanske lite mysko ut men han har ett lager av Crackle accents på sig (som jag nu ääntligen börjat använda), likaså rubriken. Jpurnalisngkortet och den orange filten (och den svarta fågeln) har jag fått av söta Sophia/Kurrebo i en swapp för ett bra tag sen och blommorna och de fina bradsen fick jag igår i present av söta Veronica!

Japp, det var det! Kul att scrappa till utmaningar, nu ska jag ta itu med fantastiska Majas utmaning som är superklurig!

Kram!

3 kommentarer:

elsamaja sa...

Kul att du hann med, och att du ville vara med i min utmaning.
Inga problem med färggladheten där inte, helt som det ska, ja med resten också.
Superfin!!!
Nu har jag lagt upp den i min blogg.

Kram

Cattis sa...

Vilken härlig layout!! Har den här tävlingen gått ut? Hade velat gjort den...

Kram/Cattis

CillaT sa...

Så snygg! Läckert med rosa och orange.

Kram