söndag 30 augusti 2009

Till en liten nyfödd...

... fick jag ett beställningskort som skulle gå i milt gult.... Jag brydde min hjärna, gult är ju inte min färg egentligen... men så hittade jag det här bland mina Maja Design-papper och blev själaglad! Helt rätt papper var det ju! Stämpeln kommer från gcs ArtStamps och du kan hitta den här. Jag har stämplat med Stämpelbodens fina swirl (går att köpa på Pysseltagen).

Spetsen kommer från gömmorna men jag skulle inte bli förvånad om den också gick att finna hos Pysseltagen.... ;D
Och jag älskar min nya die från Spellbinders, tycker den är sååå fin!
Jaha, söndagskväll och ketchupeffekt igen alltså.... ;D
Idag kom också söndagsbilagan till Sveriges bästa scrap-tidning! Glöm inte att kika in och läsa! Det var det första jag gjorde i morse!
Och snaaart, drar det igång ett bloggparty som heter duga, vi är ca 30 tjejer som kommer att ha utmaningar av olika slag i över en månad! Missa inte att kika in här snart igen så ska ni få MIN utmaning och länkar till alla övriga!
KRAM och godnatt! Nu ska jag blogga på annat håll!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ooohh, så sött! Underbara papper och blommor. Stäpeln med babyn är ju fantastiskt söt och swirlarna är jätteläckra!
Kram /Hanna

Carola sa...

Ljuvligt kort! Me like :)

Anonym sa...

Men åhhhh, vilket fantastiskt kort! Underbara stämplar och fina papper. Blir alldeles sjuk så fint.kram....tyrasmatte.

jenny/e.j.m sa...

Åh vilket härligt kort i härliga ljuva vintage färger. Nu skall jag passa på att läsa söndagsbilagan, det hade jag glömt bort. Tack för påminnelsen=)

Kram
Jenny/e.j.m

Annika kort & gott sa...

Vilket fint kort, ser nästan lite gammaldags ut, eller snarare VINTAGE kanske.
kram Annika