måndag 12 oktober 2009

Här var det KAOS!!!

Ja, lite mer än vanligt och i trevligare slag än vanligt måste jag ju säga!

JAG har fått inte mindre än två KAOS-awarder som står här vid mitt scrapbord och gläder och inspirerar mig varje dag! Jag är omåttligt stolt och hedrad! Tusen tack rara scrapvänner som hedrat mig med dessa fantastiska kort!
Denna fick jag av sötaste Bellamio, min underbart duktiga DT-kollega! Tack vännen för dina fina ord!
Och denna fina fick jag av duktiga och kreativa Cina99 och det var så fint skrivet så jag fick tårar i ögonen. Gulliga rara du, tack så mycket!
KAOS står för Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje och skapades av fantastiska Yoli och här kan ni läsa om hur det här med KAOS fungerar....
Jag ska alltså skicka vidare till 3 personer x 2 så det är 6 st kort som ska göras och funderas över.... det kommer alltså ta sin lilla tid men jag glömmer inte...

Inga kommentarer: