lördag 17 oktober 2009

Jo, igår kväll var det ju fredag

och då har de just nu i alla fall "scrapfredag" på Magdas eget forum, med lite utmaningar som man gör direkt. Jag hängde på men jag fotade inte förrän idag, för igår kväll var jag alldeles för trött... tänkte jag måste visa även här det kuliga jag gjorde av restbitar... avkopplande och så känner man sig så nyttig också när man ekonomiscrappar ;D. Och så får man så praktiska alster dessutom, sånt gillar vi!

Ett gulligt litet kort, 5x10 cm!
Ett bokmärke!


Ett litet citatkort!
Haha, ja när jag bloggar då gör jag det ordentligt... sen går det lite tid mellan inläggen... men jag har oftast så fullt upp i veckorna...
Kram på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina kort och bokmärke både i detta inlägg och i tidigare.
Kram /Hanna

Camilla sa...

Vilka fina!!! Du är kanon duktig.
Ses på lördag... Står o tar emot bland dom andra i DT gänget=)!!!

Kraaaam

Malin sa...

JÄttefina alster! Jag glömmer lätt bort mina spillbitar!...om det inte är Maja design då för dom sparar jag in i minsta cm haha ;P

Kram!

Anonym sa...

Jättefina kort och bokmärken.
Åhh, vad avis jag blir, låter jättekul med träffen.
Ha det bra.

Fia