fredag 30 oktober 2009

Sjukt nöjd!

Jante ligger och darrar under en filt eller nåt för jag är nöjd! Supernöjd!

Beställningen löd svart och grönt. Jahapp, och så till en 12-åring som är himla gullig men nog inte ville ha ett gulligt kort. Så jag tog Tim Holtz i handen och skapade det här... Så himla kul det är att kladda med Crackle Paint, Distresser och perfect pearls... Och embossar gör jag på nästan allt nu tydligen... så kul... speciellt som min embossingpistol länge var en riktig lådvärmare! På de runda metallcirklarna står det Grattis, ser att det inte syns så tydligt....

Nä, kram och godnatt, ont i kroppen och vansinnigt trött... och detta efter en ledig vecka... =(

Cath.

11 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Lovely!!!!!! Jante kan ligga där och darra =D.

kramiz Maja

Lilla Pyssel Inger sa...

Detta kort och mycket annat som du gör ska du vara SUPER NÖJD med du är jätteduktig:) Tack snälla för alla dina kommentarer hos mig och för ditt besök jättetrevligt:) Du är alltid välkommen tillbaka bara trevligt att du tittar in:) Ha en underbara lördag och helg, kramis från lilla pyssel Inger:)

Lilo sa...

Urfint!!! Och lagom tufft kort! Jag gillar det! Och så gillar jag namnet Felix också. =)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jätteläckert! Jag har numera embossfönen ipluggad på skrivbordet, använde den aldrig annars:) Krya på dig! Kramar!

Lotta sa...

Supersnyggt!!!
Bra - håll Jante borta!

Kamilla sa...

Sååå snyggt och sparka jante i baken ;)
Kram kram

Monika sa...

Superfint var det! Och lagom gulligt till en 12-åring. Jag kanske kan få komma på kurs hos dig i att kladda???

Eva sa...

FÖRSTÅR att du är sjukt nöjd med kortet-Sååå snyggt!!
Kram!

Maiden sa...

Kanonoläcker! Älskar åxå att kladda med alla roliga färger å leksaker!!
Hoppas Jante stannar kvar under filten lääänge!
Kram

CillaT sa...

Härligt att höra att du är nöjd!! Jätteläckert kort=)

Kram

Ulle sa...

Vilket otroligt läckert kort! Du har verkligen all anledning att vara nöjd!