torsdag 24 december 2009

GOD JUL!

Ja nu är julafton snart slut. Här har vi firat i lugn och ro hela familjen med tillskott av min mamma. Så skönt att kunna ta det lugnt. Nu är jag ledig så kanske kommer några uppdateringar här, det har ju varit tunnsått med såna här på sista tiden. Här är vår gran som den ser ut i år... och igår innan fler klappar hittade dit, Tomten var här med ett helt gäng i natt.

Ville egentligen bara önska er alla en fortsatt riktigt god jul! Glöm inte att ta vara på det fina som finns i ert liv! (Man glömmer så lätt bort det.)

Jag har inte glömt bort er, tiden och orken har bara inte funnits, men jag ska ta en rejäl bloggrunda här en dag! Tror att jag har missat riktigt mycket som ni har pysslat med på sista tiden!

KRAM! Cath.

1 kommentar:

Camilla sa...

God Jul vännen! Hoppas du får en underbar helg.
Eller nu kanske det skulle stå god fortsättning.
Kraaaam