torsdag 31 december 2009

Lite glittrigt...

...för jag vill ju visa även här vad jag bloggade hos Pysseltagen häromdagen.
Först en tändsticksask... eller ja, det är ju 4 av den minsta sorten, men de sitter ihop i en praktisk bordsförpackning... Har ju sett såna på många ställen men nu äntligen provade jag själv. Superduperlätt och det gav ju förstås mersmak!
Och så ett nyårskort. Silverembossad magnoliastjärna och massor med stickles... Och helt underbara Magnoliapapper. Jag gillar dem så mycket, så härlig struktur!
Idag gick det i alla fall att lägga in bilder, nån bloggrunda blev det inte heller då jag inte kom in på nån blogg... så jag gick och la mig istället. Lika bra det. Och nu ska jag fixa lite här tills våra gäster M&L och alla barn kommer hit och firar nyår med oss. Det ska bli så roligt, vi har inte träffats på jättelänge!
Återkommer med mina topp-10 lite senare, nu vankas frukost!
KRAM! Cath.

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Wow så snyggt! Tack snälla för dina rara ord, blir så glad! OCH jag säger det samma! Hoppas att vi ses på fler träffar under 2010!

Önskar dig ett riktigt GOTT SLUT!
Kramar!

Monika sa...

Gott nytt år vännen! Hoppas att 2010 blir bättre än något annat år hittills!