lördag 2 januari 2010

Min BIA har gått varm!

Ja, god fortsättning! Tänkte bara visa mina små enkla projekt med min BIA. Gjorde en hel drös med Post-it-block här i höstas. Fröknarna på dagis fick varsitt i julklapp. En himla bra liten present faktiskt, dessutom väldigt roliga att göra. Måste köpe fler post-it-block bara... och BIA-spiraler!

En liten närbild....
Och så här olika kan man göra dem...
Utmärkt sätt att ta vara på restbitar!
Jag vet, har lovat visa mina topp 10-layouter men har inte haft riktigt tid att sätta mig och kolla igenom, de är ju inte så fasligt många men ändå....
Kram och ha en riktigt bra dag!
Cath.

6 kommentarer:

Vixen sa...

Så superfina. Nu vill jag med ha en bia!! :)
God fortsättning på det nya året! Hoppas det blir mycket tid för härligt kreativt skapande *kram*

Kamilla sa...

ÅÅÅh så fina, och ditt bidrag till SS med BIA:n är ju underbaart :D
Kram kram och god fortsättning!

Lotta sa...

Suveräna!!!
Får vänta tills vi flyttat in och fått packa upp BIA:n - saknar den , men den får inte plats i vårt tillfälliga boende (ca 25 m2).
Skulle behöva en sådan nu när jag börjar jobba igen...

Hoppas du får en bra star på det nya året!
Kramar Lotta

Lilo sa...

Onekligen väldigt fiffigt och snygga är de också!

Ulle sa...

Vilka fina block! Verkligen en bra och användbar present ...

Monika sa...

Nää så fina! Och så smart present!
Hm... när jag blir rik... ska jag nog skaffa en BIA.