torsdag 14 januari 2010

Snögubbar!

I söndags så var det ju snögubbetema inne på AoS-tidningen. Dessa båda kort skapade med Maja Design-papper blev mitt bidrag!

Var ett elände att fota det här kortet som inte kunde stå så snyggt och som bara inte funkade att fotas liggande....
Det här blev det riktig frostig känsla på... och den blå blomman har jag gjort själv, efter vägledning av söta Ullis/Lillblomman som hade en make-and-take-kurs på Scrapgalens julmys.
NU ni ska jag allt gå och lägga mig, har suttit och jobbat alldeles för länge här ikväll.
Kramar!
Cath.

4 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Hallåj Cath!

Roligt att du hittade in till mig och på så vis kom in till din härliga blogg med massa inspiration och fina alster! :)

Ja, jag hoppas inte att det gjorde något att jag lade upp reportaget men tyckte det va så kul att denna hobby uppmärksammades lite i pressen... mer sånt!

Den virkande damen har dessvärre ingen hemsida eller blogg vilket jag tycker att hon borde ha, hon va otroligt billig tycker jag oxå. Hon tar gärna beställningar... jag har däremot hennes telefonnummer, vet inte om jag får skriva ut det här i bloggen men jag mailar det gärna till dig så kan du ju höra efter själv...

Ha det gott! ♥

Emmeli

Articsisters sa...

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.


Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

Välkommen in
Lisbet
Articsisters

Katrin sa...

God fortsättning!
Vilka fina kort du gjort!

Ha det gott!

Theresa/Tette sa...

Vilka helt fantastiskta kort du har gjort Cath, det andra kortet var ju otroligt - riktigt glittrigt - det där måste du visa hur du gjorde när vi träffas nästa helg!
Ha det bra.