söndag 7 februari 2010

Har jag fått Pippi...?

Näääej, inte riktigt... ville bara visa de Layouter som jag gjorde till AoS huvudupplaga som kom förra veckan, där skapade vi kring temat Astrid Lindgren!
Först en Lo till min BOM som handlar om första egna lästa boken, ja alltså lite längre bok. Det var Madicken och hon har legat mig extra varmt om hjärtat sedan dess.
Här är Elise och Emrik på besök hemma hos Pippi i nya huset. Det är kul att rocka loss med lite färg ibland, jag är ju ganska så beige annars... ;D
Apropå AoS så är det bäst att ni håller korpgluggarna öppna lite extra där framöver... viskar lite att nåt är i görningen... men mer säger jag inte, än så länge är det ju en hemlis, och hemlisar ska man inte avslöja, eller hur... ?!!
Nå, godnatt, nu ska jag sova strax, ska bara dricka lite varmt te med honung i så kanske min röst fixar sig tills imorgon. Vet inte om det funkar att viska sig igenom en hel dag med en drös 7-åringar!
Snörvel och KRAM!
Cath.

6 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Tack för din goa kommentar det värmde, har legat md migrän nästan hela helgen.
Vilka fina layouter, kom på att jag har en del Pippi kort liggandes, kanske skall ta o plocka fram dem.
Krya på dig!

Kram
Jenny/e.j.m

Zornitsa sa...

Hej, allt väl? Jag har bytt blogg, nu hittar du mig på http://zornitsasblogg.blogspot.com/
Hoppas vi ses snart :)

MiaS sa...

Tack för din gulliga kommentar! Jag är urusel på att kommentera *skäms* Jättefina Astrid-layouter. Färgglada och härliga. Fascinerad över hur väl den gröna cs matchar madicken-boken (det var liksom inte en vanlig grön färg på den boken ;)
kram
MiaS

CillaT sa...

Superhärliga layouter. Himla fina färgkombinationer, så madickiga och pippiga=)

Kram

Cina99 sa...

Vilken jättefin - och färgrik! - Pippilayout du har gjort. Så glad man blir av den :D

Tack för snälla ord i min blogg (ja, det var första skoparet jag nånsin gjort ;)

Krya på dig!!!

Kram
/Cina

Lena sa...

Vilken färgglad och häftig LO du har gjort. Den är verkligen superfin och man blir glad av att titta på den. Ha en bra vecka. Kram Lena