torsdag 25 februari 2010

Med risk för att verka tjatig

så kommer här ännu ett stafflikort som jag trodde att jag visat men det hade jag visst inte... Inte världens bästa foto men... det togs i en hast innan överlämnandet till beställaren.
Haha, jaaa och stämpeln har ni sett förut... ;D

Och kom ihåg... ni måste absolut hålla utkik inne på Aos-tidningen för där kommer det hända grejer... missa inte det!

Det har varit enormt mycket på jobbet nu men äntligen stundar sportlov!
Och idag har jag hämtat ut ett härligt paket med min beställning från Pysseltagen, massa mumsigt var det där, så jag hoppas kunna visa er något nyscrappat under nästa vecka! Så ska jag passa på att hälsa på er alla, har inte varit på en ordentlig bloggrunda sen jag vet inte när... men jobbet har tagit all energi och jag har somnat redan vid 21 på kvällen, nog för att jag bestämt mig för att lägga mig hyfsat men kanske inte sååå hyfsat!
Nej, nog snackat!
KRAM!
Cath.

Inga kommentarer: