söndag 28 februari 2010

Och idag var det dags...

att avslöja hemligheten som har ruvats på en tid!
Hoppas och tror förstås att många vill delta!
Det ska bli så spännande...
Och här har jag varit utan dator större delen av dagen... Trodde att den hade kraschat helt här igårkväll efter att en av ungarna hade klickat på en bild... jahaja, så var det här en barnförbjuden dator här helt plötsligt... vill inte riskera nåt och de HAR faktiskt en till med internetuppkoppling... och en utan!
Annars har dagen ägnats åt att panikstäda och baka... färskare fikabröd har nog mina gäster aldrig fått... *skratt* Fast nu var det egentligen inte mina gäster, här har firats 55-årskalas minsann... jo 13+42... Vi har ätit hallonpaj, semlor, schackrutor, kladdkaka och havrebollar! Allt hembakt idag... Tårta blir det först imorgon då vi firar 13-åringen lite mer på hans riktiga födelsedag med lite andra släktingar. Så ska vi ta en repa ner på stan och shoppa hans present, för det ville jag inte göra utan hans medverkan... Ja, så är det... nu ska jag pyssla lite...
Kram!
Cath.

1 kommentar:

TinaStina sa...

Oj vilken spännande utmaning! Har just läst igenom allt och det verkar väldans svårt... men vem vet, jag kanske hakar på ;)

Älskar dina rosa kort i inlägget nedan! Känns så våriga och fräscha.

Kramen!