lördag 27 mars 2010

Gomorron!

Idag känner jag mig mycket bättre! Hurra! Så idag ska jag nog påskpynta lite här hemma och jaa, städa. Och kika på någon av sonens innebandymatcher! Och förhoppningsvis stjäl jag till mig lite pysseltid också!

Och så har jag ett kort jag tänkte visa er, gjort till en flicka som ska ha namngivningsceremoni idag! Det var härligt att scrappa ett rosa kort och vet ni, det kommer fler!

Vänkretsen har utökats med två små bedårande söta flickor!

GRATTIS T & M till er söta lilla dotter!

och

GRATTIS P & K till er söta lilla dotter!

Så mycket snart kommer rosa små välkommen till världen-kort här i bloggen...

Kom ihåg att imorgon bitti kommer ni ha massor av trevlig söndagsläsning om ni kikar in HÄR, och jag lovar att det finns mycket trevlig inspiration där!

Jag önskar er en trevlig lördag!

Kramar!

Cath.

8 kommentarer:

Lilo sa...

Ursött! Och så klart någon slags avancerad vikningsgreja där! Du är så bra på sådant!!!

Tigris Predikantan sa...

Idag fick dottern kortet jag gjorde inatt ... blev nöjd själv och dottern trodde inte jag gjort det för det var så fint! (hon visste inte jag skulle börja med scraping!
Det kortet visar jag dock ej i min blogg, men jag blev rätt stolt över mig själv! *ler*
:)

Carina sa...

Alldeles bedårande sött!
Kram!

Monika sa...

Å så vacker Cath! Jag är helt fascinerad av alla olika vikningar, du hittar alltid på något nytt...

Aase sa...

Underbart kort, vad du är duktig på detta pill...Inget för mig kanske kan få en lite kurs snart?
Kram Aase

Petra/Paradise sa...

Ett alldeles UNDERBART kort du gjort, Cath!
Älskar vikningen å hur du använt din spellbinder!


Trevlig söndag på dej!!

KRAMAR Petra

TesaB sa...

Åhhh, vilket helt ljuvligt kort!!! Söt stämpel, kul vikning och sickna fantastiska blomgrupper!

Louise sa...

Helt underbar kort du gjort. Fina små detaljer och mycket väl gjort.
Snygg vikning av kortet.
Stämplen var jätte fin allt passade så bra ihop.
Verkligen jätte roligt att se.
Tack för titten denna gång.
MVH
Louise