fredag 9 april 2010

Här var det rosetter!

Jo, i senaste huvudnumret av AoS-tidningen så fokuserade vi också på rosetter på kort! Det var jag inte sen att hänga på, det är ju så fint och jag använder väl en och annan rosett då och då...;D

Det blev två bra-att-ha-grattis-kort!



Här har jag använt ett stryka-på-motiv som väl egentligen är till för kläder, men det funkar på kort också! Jag har nog en till i gömmorna...
Och idag har vi varit och tittat på ljuuuvlig liten bebis! Grattat 4-åring i efterskott samt även gratulerat allra största syster till nytillskottet! Fast jag gjorde bara två kort, ett till familjen och ett till 4-åringen. Korten får ni se en annan dag!
Imorgon är en annan dag! Då ska jag på scrapträff, det ska bli sååå roligt! Har jag packat? Näää, så klart inte, men det hinner jag imorgon bitti. Tidsoptimist är mitt andra namn. Tänkte inte ta så mycket med mig... hihi, hur det nu ska gå. Men jag ska nog bara göra kort faktiskt! Och tänk, jag ska ända till Hollywood, det trodde ni inte va? Jag får väl blinga mig lite extra imorgon bitti.... =D
Kram och godnatt! NU ska jag faktiskt jobba en liten stund! (Påsklov OCH fredagkväll, ha, det borde SKL veta...som tror att lärare slöar om de inte är på sin arbetsplats! Ett litet ilsket inlägg som inte har ett dugg med pyssel att göra....)
Cath.

1 kommentar:

Ninas hobbyblogg sa...

Fina kort! Vilken härlig Hello Kitty! Tycker det är snyggt med rosetter på kort, men lyckas nog inte få till det särskilt snyggt själv.... Passar på att beundra andras rosetter istället, jag ;-)Kram