lördag 22 maj 2010

Award!

Japp, jag har fått en award av snälla Emelie, söta Maggan och rara Emmla! Tack gulliga ni! Det ingick att man skulle skriva 7 saker om sig själv som man kanske inte tror att så många vet...


Right, nu ska vi se! Tror jag gjort ngt liknande förut så jag har nog inte så många hemligheter kvar att avslöja.
1. Jag är väldigt förtjust i bilar och skulle mycket väl kunna bli en bilnörd istället för en scrapnörd...
2. Potatis, det är livet det. Skulle kunna överleva bara jag hade potatis (och smör och salt). Inte världens nyttigaste diet men goood!
3. Jag är väldigt ordningsam - bäst att skriva det, för jag tror inte det syns så bra ;D!
4. Jag är usel på att skicka iväg kort till folk som fyller år! Skäms massor!
5. Jag hade gärna blivit konditor. Älskar att baka - och att äta. Det syns desto bättre dessvärre.
6. När en dröm om ett liv på landet där jag kan ha Bed and breakfast på somrarna. När barnen vuxit upp alltså!
7. Tycker det är sååå tråkigt att handla. Jag skickar hellre iväg min man som tycker det är tråkigt att jag inte följer med...
Japp, det var det. Skickar den vidare till den som vill ha! Nappar du så skriv gärna en hälsning här för jag är ju nyfiken också!
Kram och trevlig kväll. Vi har varit en sväng till Mulle Meck-parken med de yngsta. Sen blev det middag på McD. Nu ikväll ska jag scrappa och imorgon ska jag allt fota lite så det händer något här. Har en del kort att visa!
Cath.

Inga kommentarer: