lördag 15 maj 2010

Dopinbjudningar!

Jag fick en fråga av en av mina allra bästa vänner, om jag skulle vilja göra inbjudningskorten till hennes dotters dop. Så klart jag ville! Det är ju en ära! TUR för mig att det är en ganska liten dopfest med totalt 12 inbjudningar. Det här är resultatet, jag knåpade ihop dem på förra lördagens scrapträff hos Scrapgalen i Bålsta!
Det blev lite variation på dem i alla fall! Älskar de där papperen från Maja design. Jag blev nöjd och jag hoppas att du blev nöjd också M, för jag vet att du läser det här!
Enkla men dekorativa!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag inte sitter uppe och nattsuddar igen. Snart väntar en ny arbetsvecka och då vill jag vara utvilad!

Har haft en underbar eftermiddag/kväll med goda vänner på besök. Massa mat och annat gott så nu ska jag rulla i säng... ;D

Kram på er!

Cath.

3 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Sååå söta kort.Papperen helt ljuvliga!
Gullig stämpel också.


Kraaam och tack för din hälsning!

Camilla sa...

Underbara inbjudningar!!

Kraaaam

Ulrika aka LillBlomman sa...

Och jag har sett dem irl och de är sååååå fina!!! Kramar!