söndag 2 maj 2010

Less is more...

Ja, något ditåt löd utmaningen på Svensk Scrapbooking förra månaden, den här gjordes också på träffen hos Scrapparazzi men har inte kommit längre än hit... hade ju ändå inte varit i närheten av de fantastiska bidrag som kom in så det var nog lika bra!
Kolla, inte ett enda mönstrat papper och så här avskalade layouter brukar jag ju inte göra även om jag inte brukar ösa på förskräckligt med dekos. Tack söta Maiden för rubrikhjälpen. Glassastrof blev det för sekunderna senare så tappades glassen rakt ner på marken... Det blev inget roligt alls... =(

Igår blev det pyttelite pysslat, ett alster till bloggpartyt i alla fall... fotar det senare... Jag har massor med idéer och lust att pyssla, men orken är det värre med, jag blir liksom bara sittandes, hoppas det gått över till på lördag då jag ska till Petras träff och pyssla!
Nu ska jag jobba lite och förbereda kommande veckan!
Ha en trevlig söndag!
Kram, Cath.

3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Vilken enorm glass! Synd att den hamnade på marken :(

Yvonne sa...

Härlig lila LO. Jag älskar lila.
Har tittat igenom denna sidan och sett en massa underbara kort och jag kanske hakar på din utmaning =))
Tack för titt hos mig, det är så trevligt när du tittar in.
Ha en bra vecka
Kram//Y

TinaStina sa...

Häftigt med en så avskalad LO! Håller med, det är inte ofta man gör en sån. Trist på glassen bara :)

Tokgillar LOn nedanför med bilarna på. Vilket galet perfekt papper!

Kramkram!