söndag 6 juni 2010

Å ett till studentkort!

Det här skulle gå i blått och vitt (papper från Forma hantverk) för det skulle åka över Östersjön. Jag ville hålla det ganska så enkelt. Och banners är ju så kul! Men det här är i alla fall inte ett stafflikort, utan ett helt vanligt, helt otroligt.

Godnatt på er, själv ska jag jobba ett par timmar vid datorn nu. Har roat mig med grill-picknick med stora familjen idag i gröngräset, härligt! Sen har vi varit på fika hos goda vännerna T och N och fått mumsiga pajer! Livet kan inte vara så mycket bättre en Nationaldag!

Kram!

Cath.

5 kommentarer:

Aase sa...

Borde ta mig i kragen och göra ett student kort till sonen....
Hmmm, får se vad veckan för med sig. Kram till dej, stressa inte för mycket nu i sista minuterna av terminen ;)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Cath:)
Tack snälla för besöket och din trevliga kommentar hos mig vad gulligt av dig:)
Det fanns hur mycket fint som helst hos dig att titta på du er verkligen duktig:)
Vi hade en fantastisk båttur tack snälla och vädret kunde inte ha varit bättre. Tyvärr så blev hela helgen lite förstörd av att någon hade brutet sig in i våran bil och förstört den!!! Tyvärr så kan vissa människor inte skildra på vad som är andras egendom och låta det vara man blir så ledsen!!! Ha en toppen måndag och vecka,kramar från lilla pyssel Inger:)

bitte71 sa...

Vilka fina kort du gör - och de där små bannersen (heter det så?????) är superfina!
Kram M

Yvonne sa...

Många fina studentkort.

I dag kom min vinst. STORT TACK och många kramar för det. Så himla mycket fint jag fick. Är sååå glad.
//Yvonne

A story about me sa...

Jag hade så tråkigt så jag började trycka på " nästa blogg" och så hamnade jag här och måste säga att du gör otroligt fina kort! Känner mig väldigt inspirerad att pyssla själv fast jag inte är en "pysslig" person!