måndag 19 juli 2010

Titta vad jag fått!!!

Inte nog med att jag vaknade av skönsång från en kvintett - Källgren Five imorse... med te och goood smörgås på sängen samt fin teckning och trevliga presenter, när brevbäraren kom så hade han  med sig två så vackra kort och en fin present, titta bara:


Det här kortet har min söta väninna A gjort till mig, sååå fint, tack vännen!


Och här har vi insidan, jag är bara sååå imponerad och måste nog köpa de där Stampscapes-stämplarna jag med...


Det här fina fina kortet kom från min söta goa DT-kollega Bella-Mio, en hel massa mumsigt och du har verkligen skickat saker som jag gillar, tack söta rara!!! Vad gulligt, jag blir aldeles rörd!

Nu ska jag fortsätta baka för  om ett par timmar får jag fikagäster.

Under tiden kan ni kika in till Pysseltagen där jag bloggat idag med...

Kramar i massor! Cath.

4 kommentarer:

Lilo sa...

GRATTIS här med!!! =)

Nilma sa...

Vilket fint kort och även jag har givetvis gratulera :D

Yvonne sa...

Stort GRATTIS!
Kramar//Y

Fia sa...

Grattis! Hoppas att du haft en underbar dag. Fina kort har du fått!