söndag 15 augusti 2010

Sommaren är slut!

Nja, kanske inte riktigt, men jag börjar jobba imorgon så min ledighet är i alla fall slut. Tillbaka till rutiner igen alltså, och det känns ganska så skönt! Då kommer förhoppningsvis att bloggen uppdateras lite oftare än vad som varit nu under sommaren. Jag tog verkligen semester från allt. Så jag bör ju vara tillbaka med lite ny energi nu. Och visst scrappar jag igen, men somligt är ännu inte fotat och somligt är fortfarande lite hemligt.

Men idag finns en ny söndagsbilaga ute, du har väl inte missat att kika in HÄR!

Återkommer imorgon med vinnaren av bloggcandyn men jag tänkte att innan jag avslutar så får ni njuta av dessa stockrosor som växte i kryddträdgården på Varbergs fästning.


Kram!

Cath.

5 kommentarer:

Lilo sa...

VACKERT! Jag älskar stockrosor! =) Börjar också jobba imorgon, phu.

Maiden sa...

Välkommen tillbaka till verkligheten! ;-) Själv e jag väl förhoppninsvis ledig ungefär ett år till... :-)
Massa kramar

Gurkiss sa...

Himla fina blommor...

Hoppas det går bra att vara tillbaka i rutiner, jobb osv.

Ha de gott.
Kram Gurksis

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh tillbaka till verkligheten igen alltså:) Men jag hoppas att sommaren gett dig en ny energi och att vi får se massor av nya fina Cath saker här! det är nog bra att ta en pause ibland. Stockrosor är verkligen härliga, har velat ha länge men det har inte blivit av? Många kramar!

ANNAANNA sa...

Stockrosor som är så hiiiimla fina, jättefint fotografi.