måndag 13 september 2010

Idag är det måndag igen!

Ja, tiden går förvånansvärt fort, eller hur? Snart mitten på september. Hur gick det till?  Och igår var det söndag, då var det dags för ny söndagsbilaga på AoS, ni har varit inne och kikat redan förstår jag.  Vi scrappade om våra jobb och så här blev min layout:

Jag har använt det mesta från augustikitet från Mollys Scrapbooking. Härligt färgglatt och kanske inte så likt mig, men ibland är det skoj att leka loss lite extra...

Ha det gott, så ska jag se om jag lyckas uppdatera på Pysseltagens blogg idag, har en layout som jag vill visa men sist lyckades jag inte lägga in bilden rätt, nu har jag fotat om så vi hoppas på bättre tur.

Tjingeling så länge!

Cath.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Visst är det underbart att verkligen gilla sitt jobb?! Jag är i samma sits och det underlättar Livet!

Härlig färgglad LO!