torsdag 9 december 2010

Julen är lila!


Nja, kanske inte riktigt men här är i alla fall kortet som jag vann med på Scrapgalens julmys. Det skulle ju vara lila och jag blev riktigt nöjd - dessutom fick jag användning för dekos jag haft liggandes länge.... Jag vet exakt vem jag ska skicka det till i alla fall...


Inatt har jag fått sova - så skönt! Det gör ganska mycket för
allmäntillståndet kan jag säga... det är ganska intensivt nu, snart är terminen slut och jag hade velat hinna mycket mer, men så är det väl alltid! NU ska jag rätta matteböcker så hoppas jag att jag orkar pyssla lite ikväll.

Kram!

Cath.

6 kommentarer:

Marian sa...

Prachtiiiiig
Kleuren zijn ook super mooi
Groet,Marian

Gurkiss sa...

Super snyggt kort...

Kram Gurkiss

Lena sa...

Ditt kort är galet snyggt. Roligt med lite andra färger på julkorten. Ha en trevlig helg. Kram Lena

Susy sa...

Supersnyggt kort, gillar färgen!
KRAM SUSY

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket underbart kort och vilken härlig färg du har valt till detta kort:) Julen kan absolut vara lilla jag gillade detta mycket:)
Ha en toppen fredag och helg, kramar från lilla pyssel Inger:)

Maiden sa...

Superläckert!
Massa kramar