onsdag 29 december 2010

Julkort så här i efterskott...

Ja, jag hade som mål att skicka mina julkort tiiidigt men nähä, så blev det inte... får hoppas jag hinner det till nästa år i alla fall... Så här är några i senaste laget, men det får väl ändå ses som att tanken är god i alla fall, eller hur?

Väldigt enkla fick de lov att bli. De översta här är med Mollys decemberkit


och de här under är med LYHK novemberkit. Har gjort några layouter med de bägge kiten men har mera kvar... så det kan nog bli till ett och annat av de där julkorten som jag tänker skapa ett i veckan av under nästa år. Om jag nu klarar av det, men ambitionen finns i alla fall!


Nu är det bara några dagar kvar på det här året. Har sett att flera har gjort sina tio i topp redan, får se om jag kan få ihop det också.

Kramar!

Cath.

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Härliga julkort!
Jah, inte är man snabb alla gånger ;)
Jag tänkte först göra ett julkort varannan vecka 2011..men känner jag mej själv så kommer jag aldrig få tid med det ;)

Det får helt enkelt bli min vanliga massproduktion till vintern 2011 igen ;)

Gott nytt pysselår på dig!!
Kramis