onsdag 8 december 2010

Till Mollys decemberutmaning!

Godkväll!

Har haft en lugn eftermiddag hemma. Kände mig tvungen att kompa ut några timmar idag för att orka överleva... Sjuka barn här hemma så maken ska vara hemma imorgon. Jag har pysslat lite och hunnit blogga i Pysseltagens blogg, hädanefter kommer ni träffa mig på just onsdagar där inne. Så nu börjar jag känna mig som en människa igen trots akut sömnbrist de tre senaste nätterna. Jag ska lägga mig tidigt ikväll,
det är ett som är säkert.

Förra helgen gjorde jag dessa bordständsticksaskar till Mollys decemberutmaning som går ut på just att altra en tändsticksask. Passar ju superbra i decembertider, dessa fick åka till fritids och deras julbasar där som är nu ikväll. Synd att vi inte kan delta bara... =(





Jag köpte härligt glittrig snö på burk och lekte med, sååå skoj!


Jag har bara lagt till några få saker; den glittriga stjärnan, spetsen och pärlorna, resten kommer från det härligt juliga decemberkitet.

Näpp, dags att få små barn i säng så jag kan sätta mig och rätta böcker.

Kramar!

Cath.

4 kommentarer:

j´shörnan sa...

gud vilka fina saker jag hoppas på få något av dina fina julkort i brevlåda hihi vi ses snart kram maria

Lotta sa...

Hoppas de kryar på sig.
Kul askar.

Sköt om er!
Kram

Lilo sa...

Supersnygga!!! Visst var snöfärgen skoj? Jag hittade att jag hade en burk kvar så jag lekte jag med... med fingrarna. ;) Den var gosig minsann...
Du! Hur har du gjort dessa askar? Finns det sådana i den modellen färdiga i butik?

Gurkiss sa...

Himla snyggt :)

Kram Gurkiss