onsdag 12 januari 2011

Glömt inloggningskoden?

 Nä, det har jag faktiskt inte.... Jag förstår om ni blir lite less på mina tio-i-topp-layouter från 2010. Jag menar, snart har ju halva januari gått, vad gör människan egentligen???

Jo, hon pysslar faktiskt. Jag har lite grann jag kan visa och så har jag pysslat lite hemligt... men det kommer ni få se ganska snart ändå, i en dator nära er ;D!

Så jobbar jag också, jullovet tog abrupt slut, nästan lite för tidigt tyckte jag men nu är det skönt att ha kommit igång som vanligt igen!

Men jag HAR faktiskt bloggat, i Pysseltagens blogg. Där visade jag dessa härliga trådrullar som bara är sååå roliga att göra! Det kommer absolut att bli flera!





Nu ska jag gå och lägga mig... imorgon är en annan dag! ;D

Kraaaam och tack till er alla som kikat in och sagt så fina ord, jag värdesätter det högt ska ni veta. Jag kommer och hälsar på er en dag, liiite senare bara, tid är tyvärr en bristvara just nu...

Cath.

4 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Det är väl som hos mig då med andra ord. Jag har nästan också glömt koden... och pysslat i hemlighet. Till samma ändamål som du misstänker jag.

Petra/Paradise sa...

Vi väntar så gärna på dej vännen ;)
Trådrullarna är HUR FINA SOM HELST!! Jag har tittat på de där kitten länge å detta gjorde mej inte mindre sugen direkt ;)
Kram Petra

Carina sa...

Hej!
Så fina spools du gjort!Jättesnygga.
Och dina LO,s kan inte vara lätt att rangordna.Lika snygga allihop!

Kram!

sagapo sa...

Vilka fina trådrullar, tänk vad många ideer som finns hos så många. Själv är jag i en scrapparsvacka men ska försöka komma igång igen, känner att suget är tillbaka. Carita