lördag 22 januari 2011

Kort till en utmaning på AoS CC!

Japp, det är CC hos Allt Om Scrap-forumet och Susny hade en trevlig kort-utmaning med en liten twist, man skulle ha med ett ofärgat stämpelmotiv. Mitt har jag stämplat i färgen Dusty Concord och jag har clear-embossat det!


Lilltjejen skulle iväg på kalas nämligen och då skulle jag göra ett kort. Hon har tuuusen saker själv att pyssla med och lite mer tid än jag (?) men ändå hinner hon inte göra... ja, det ä rmycket som rör sig i de små huvudena, det vet jag. Så jag var en snäll mamma idag och gjorde ett. Rekordsnabbt... det kanske syns? Färgåtergivningen blev tyvärr inte det bästa! Scrappade med lite spillpapper, najs!

Och nu håller jag på med julkort nr 3 i utmaningen "ett julkort i veckan 2011". Så? Undrar ni? Vart är de andra två då? Ähum, jo de står här i min hylla i hallen och ska bara fotas och ska bara bloggas. Alfons och jag vet ni...Förhoppningsvis imorgon...

Kram och godnatt!

Cath.

4 kommentarer:

maria sa...

Spillbitar är ju super att ha och det ser man ju här. Vilket läckert kort.
//maria

Cina99 sa...

Tack för söt kommentar i min blogg :) Ja, nu börjar det bli seeegt med 100-utmaningen... men jag har ju bara 35 kvar (just nu i alla fall ;) så jag får väl hänga i lite till!

lilla jag sa...

Kortet blev supergulligt. Jag borde också ta att använda lite spillbitar, tänk att det ska vara så svårt. Ska kika runt lite mer härinne hos dig nu.

Kramelikram

Marian sa...

Mooie kaart
Groetjes