torsdag 10 februari 2011

Ett påskkort till Sussi!

Godkväll!

Ja igår visade jag det här kortet på Pysseltagens blogg. Kortet är tillägnat min fina kompis Sussi som var så gullig och ville ge mig stora fina vita blommor som hon kände att hon inte hade nån användning för, hon gör ju "bara" kort! Jag tänkte visa henne att visst kan man använda stora vita blommor på kort. Man kan föralldel göra en himla massa med stora vita blommor, men nu tog jag den enkla varianten. Kommer kanske det fler idétips...


Älskar det här papperet och jag kan avslöja att på söndag kan ni kika in på AoS och se vad jag gjorde med resten av just det papperet... ;D. Näpp, nu ska jag pyssla vidare!

Kram på er!

Cath.

2 kommentarer:

Marian sa...

Heel erg mooi schitterend
Groetjes

Mandelhjärta sa...

Riktigt somrigt kort!
Smart idè, som jag kanske "lånar" någon gång. ;)
Tack snälla du för trevlig kommentar hos mig. Det värmer! :)
Måste också säga att du skapar många fina alster!