lördag 5 februari 2011

Lyckan är ett nyfött mirakel!

Ja, jag älskar min nya fina stämpel från Vilda stamps. Och ett litet mirakel har anlänt på andra sidan Östersjön dit det här kortet nu är skickat. Min kollega beställde detta. Den sovande bebben från Forma hantverk är sååå fin, passar till både små gossar och små töser. Och mina nya G45 papper - jag älskar dem!


Här har det annars varit helt dött här i bloggen, jag har haft lite fullt upp i veckan. Tänkte att igår kväll skulle jag minsann scrappa efter att jag kom hem från Friskis. Först var jag riktigt pigg men efter maten och På spåret så däckade jag... gick och la mig kvart i 10...

Inte är jag speciellt mycket piggare nu... men jag småpysslar lite. Fick hem nya fina papper och dekos från Pysseltagen som jag hämtade idag så jag håller på och klurar vad jag ska hitta på för kul med dem... ni får kika i Pysseltagens blogg på onsdag!

Kram på er!

Cath.

4 kommentarer:

TesaB sa...

Åhhhh helt ljuvligt!!!! Hoppas du får en härlig söndag!

j´shörnan sa...

hej cath jag vill beställa ett sådant kort fast till en liten pojke som födes förra veckan i onsdags kan du göra det, sen vill jag fråga dig om du vill följa den 19/2 på syfestival. kram maria

Marian sa...

Heel erg mooi
Groetjes

j´shörnan sa...

ja just den stämpel den är ju så fint ja det skulle vara kul att lille E följde med de är öppet på loven om du vill så kan vi åka ditt kram maria