onsdag 16 mars 2011

56 års skillnad

är det mellan de här födelsedagsbarnen som fyllde år i veckan. Båda finns på mitt jobb! Blev ombedd med kort varsel att göra ett 65-årskort och ja, jag hade ju velat göra det lite mer avancerat men är det kvällen innan och man har lite annat att göra dessutom så får man gilla läget och tycka att det nog blev ganska så okej ändå...  Tänkte att blått och vitt nog passar min finskfödda kollega.


Till rara Sara blev det ett sagoinspirerat kort och jag hade inte tid med stämpelmotiv, tur att G45 har så mycket fint i sina serier så det inte alltid behövs.


Återkommer strax med ett eget inlägg om vem som får ett blommande brev från mig...

Kramar, Cath.

4 kommentarer:

Marian sa...

Prachtiiiigen kaarten
Groetjes

smuulan sa...

Men OJ, OJ, OJ så fina kort! Båda två på var sitt sätt! Det blå/vita med underbara starka färger, och det med Graphic 45 - papprena som var underbart mjukt och vackert! Älskar kantstansen och alla detaljerna! Love It!!!
Kram

Louise sa...

Jätte fina kort. Kul att se två så olika kort. Kram Louise

Sanna F sa...

Verkligen jätte fina kort båda två!