onsdag 30 mars 2011

Råååsa!

Hej på er! Ligger grymt långt efter med allt bloggande så denna trista dag när jag inte mår så bra och fick gå hem tidigt från jobbet så kan jag ju nyttja mina smärtfria stunder till att blogga iaf. Inget ont som inte har nåt gott med sig alltså... För två veckor sen bloggade jag detta kort och denna lilla tag i Pysseltagens blogg. Tänker att de kan få synas här också förstås!



Mums, nötkakor, de är jätteslut och jag är otroligt sötsugen men det är väl kanske inte vad jag bör inta idag!

Vi ses!

Kram, Cath.

5 kommentarer:

babbalalla sa...

Usch, vad jobbigt med smärta, hela ens varelse blir påverkad av det... :( Hoppas att du snart blir bättre! Härliga kort och nötkakorna ser inte dumma ut de heller...

Ta hand om dig! *kram*

TesaB sa...

Häääärligt råååååsa kort. Ugglan är för läcker! Tråkigt att höra att du mår dåligt. Hoppas att det ger med sig snart och att du blir lite ompysslad av de dina!

Marian sa...

Beterschap en mooie uil
Groetjes

smuulan sa...

I love It, råååååååsa är min färg;) Älskar fåglar dessutom! oppas att du får må bättre!
Kramis

Petra/Paradise sa...

Tråkigt med ont :(
Hoppas du blir bättre snart gumman.

Jag ligger också långt efter i bloggandet, skapandet och att blogga runt hos andra..*skäms*
Men det är helt enkelt som så att livet kommer emellan ibland.

KOrtet du gjort är ljuvligt!
Vilken ursöt uggla!!
Och dessa nötkakor! I JUST LOVE THEM!
Mamma brukar baka dem till jul å det finns ingen hejd! Jag kan äta hur många som helst ;)

Ta hand om dej!
KRAM Petra