tisdag 3 maj 2011

Gammal skåpmat blir som ny!

Här är oändligt gamla papper... nåja inte riktigt men inköpta under 2007 är de nog allt för jag tror att just det här papperet är från mitt första år som shoppare, åh, förlåt scrappare... I mitt förra liv var jag troligen hamster och dessa takter verkar sitta kvar!  Inte för att jag stoppar kindpåsarna fulla av papper men ... i alla fall svämmat mitt pappersförråd snart över. Fast nu har jag lärt ig att bara köpa det jag verkligen gillar och kommer att använda. I alla fall nästan... ;D


I söndagens AoS-bilaga så utmanade jag mina DT-kompisar att scrappa lite äldre papper som mest bara ligger och skräpar och inte blir använda för det kommer ju faktiskt nya fina papper hela tiden och jag tror att fler än jag shoppar i större takt än vad som hinner avverkas. Eller??! Supersnygga layouter blev det från Maja och Annelie, kika in själva och titta! Och jag gjorde ett enkelt grattis-kort. Märket på papperet heter Piggy Tales, det finns nog inte ens kvar längre....

Kram på er!

Cath.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja visst har man en massa papper som bara ligger,
tänker varje gång att jag ska ta dom gamla,men till slut blir det dom nya ialla fall.

Kortet blev jätte fint!
Kram Elin