tisdag 12 juli 2011

Bröllopskort!

Förra veckans bloggande hos Pysseltagen var ett bröllopskort som jag såklart måset visa er här också. Underbara fina papper från Websters och så härliga dekorationer sen! Vill du läsa mer om vad jag använt så kan du kika in här!


Vintagebilderna från Inkido är sååå fina!


Idag ska jag hälsa på min lilla mamma så kanske hon blir lite glad! Jag håller på och gör en köttfärspaj just nu som jag tänkte ta med mig och så ska vi äta lunch tillsammans. Dottern bakade en kladdkaka häromdagen så jag ska vispa lite grädde till den så har vi efterrtt med oss också. Min mamma är gammal och lagar inte mat längre. Det brukar jag göra för det mesta för hur kul är det med Felix oxh Dafgårds i längden? Och jag är ego nog att tro att  min mat i uppvärmt skick är godare än kommunens dito. Men ibland är det ju förstås trevligt att få sällskap vid måltiden också!

Kramar till er!

Cath.

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Såklart din mamma uppskattar mat och efterrätt undra gånger mer än en uppvärmd Billys från Konsum!
Tokstålla där!
Men väldans gullig gest utav dig.
Fast..vad gör man inte för sin arma moder? :)
Vad hungrig jag blev nu!! ;)

Kortet är jättefint! Härliga färger :D

kramisar Petra

Lisbet sa...

Underbara färger - så sobert och snyggt