onsdag 6 juli 2011

Diverse födelsedagskort!


Godkväll!
Åh, nu är jag trött, har varit på stranden idag och jag blir i alla fall alltid så där galet trött på kvällen då, sjön suger säger de, och visst stämmer det! Jag har till och med badat! Andra doppet för i år. =D När jag var barn var jag ett riktigt vattendjur men nu är jag största badkrukan i vår familj.

Här kommer det några födelsedagskort.
Först ett ganska så enkelt, men som jag blev så nöjd med, till barnens kusin som fyllde år nyligen.


Så ett till brorsan som fyllde år i apri och jaaa, det är ju ett tag sen. Vet att jag använde en av Kortskissens skisser men vilken, ja det kommer jag inte ihåg nu och lat är jag...

Och så ett i lila som min närmaste kollega ville ha gjort till sin moster (?). Stafflikort skulle det vara också!

Nu ni ska jag nog gå och sova så jag orkar upp imorgon bitti och göra lite nytta, som att baka bullar kanske... Frysen ekar och fikastunderna är garanterat flera på somrarna.

Kramar och godnatt!

Cath.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Mycket snyggt här =))
Nu är det "natti-natti" här hos mig
se i morgon
kram//Y

La Vikinga sa...

Oj vad du har varit produktiv och gjort fina kort!!!

Ha en fin sommar,

Charlotta