söndag 10 juli 2011

Svärfar är pensionär numera!

Godkväll!

Jag tänkte visa kortet som svärfar fick när han var här och hälsade på i juni. Han har gått i pension och det ville vi förstås uppmärksamma! Jag antar att ni kan gissa vad min svärfar har gjort under sitt yrkesverksamma liv? I alla fall den senare delen.


Helt otippat blev det ett stafflikort ;D.


Dagen idag har spenderats på IKEA och jag håller på och tvättar för fullt för imorgon åker mellansonen till Skåne med en kompis familj. Ja, vi andra behöver också rena kläder faktiskt! Det har ju varit ganska så svalt och skönt idag. Nog för att jag älskar att åka till stranden, men ibland är det skönt med avkoppling från det med.

Hoppas ni har det bra!

Kramar, Cath.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Såå snyggt.
tack för dina gulliga besök hos mig.
I dag har jag gjort julkort,hahaha
har mer än 60 st så jag är nog snart klar med dom (gillar ju inte julen så jag har ingen riktig feeling iaf inte just nu)
God natt!
Kram//Y