söndag 31 juli 2011

Typiskt mig...

... att aldrig hinna ladda upp bidrag till utmaningar i rätt tid. Eller...? Här kommer en som jag gjorde till
En helt underbar skiss och så här blev min tolkning! Jag är ju förstås nöjd med layouten och det är det viktigaste, skulle säkert ändå inte haft nån chans att vinna. :)


Här har varit tomt och lugnt och skönt ett tag men nu ni är jag tillbaka från Dalarna där vi har haft det gudagott i helgen, det behlvdes verkligen fyllas på med såna här underbara dagar att minnas i vinter. Med goda vänner och fantastiskt vackert väder och med en helt underbar utsikt över Siljan har vi spenderat helgen. Igår var vi på Leksands sommarland och JAG åkte vattenrutschkana hela två gånger. Jo första gången höll min son på att skämmas ihjäl för jag gjorde inte rätt (Hallå!!! Det är minst 20 år sen jag åkte vattenrutschkana sist ju, man kan ju inte komma ihåg allt!) utan stakade mig ner liksom med armarna. Andra gången fick jag mer detaljerade instruktioner på hur jag skulle bära mig åt och jodå, då gick det med ett huj i den där kanan. Sen åkte jag inte mer, men kul var det. Hoppas detta inte finns på foto - eller ännu värre; film - bara, måste sett hejdlöst roligt ut. Så OM du var på Leksand sommarland igår lördag, såg mig  och fick dig ett riktigt gott skratt - varsågod! =D Det kan jag absolut bjuda på!

Ha det gott mina vänner!

Kram, Cath.

6 kommentarer:

Marian sa...

Snoezig mooi
Groetjes

maria sa...

Åh...vilken snygg Lo!!! Härliga färger och snyggt upplägg.
kram

E-designat sa...

Du hade definitivt slagigits om toppen!;) Vatten rutschkana... va kul...det var evigheter sen;)
Kram Erika

Marie/Mison sa...

Superfin Cath!

Aase sa...

Underbar layout Cath, så fint att du haft det gott i Dalarna!!

Kram AA

Anonym sa...

Superfin Cath, mina favvofarger och favvopapper!!