lördag 24 september 2011

Änglar till Rebecca!

Rebecka har förärats ett kort av sina vänner. Jag fick äran att göra kortet. Valde att använda vackra änglar från ett Inkido-ark och ljuvaste Pion-papperen.


Fotot är inte jordens bästa, taget så där i förbifarten. Men det går att se hur kortet ser ut i alla fall ;D.

Jag fortsätter med mitt kort-bloggande och schemaläggande jag. Funkar ju bra, många verkar komma hit och läsa, tack söta <3 Blir så fantastiskt varm i hjärtat när ni skriver så fint till mig! 

Kramar, Cath.

3 kommentarer:

Lindha sa...

Vilket fint kort! Gillar färgerna och de fina dekorationerna! Jättefint!

Kram Lindha

Carina sa...

Väldigt fint kort. Snyggt med det lila pappret och dom blommorna.

Lena B E sa...

Åh vilket jättefint kort, så sött motiv och så fint dekorerat!! :)
Så kul att du hittat till min blogg, tack så mycket för din snälla kommentar, jag blev så glad!! :)
Kram Lena