onsdag 28 september 2011

Brunt och silver!

Å hej igen!
Det blev inte så långvarig bloggtorka här i alla fall, min ambition är att slänga in nåt här varje dag men det funkar inte alltid. Tur man kan schemalägga! Man ska bara minnas att göra det också!

Vill visa ett kort som jag tycker mycket om själv. Det är en kortlift från förra onsdagen i Swe's blogg. Man skulle lifta duktiga Hanna och det kunde jag så klart inte motstå.


Mitt kort skulle gå i brunt och silver och jag fick ha kompletterande färger enligt den som ville ha kortet till sin väninna. Jag tyckte att turkos passade alldeles utmärkt. Dessutom skulle det finnas två blockljus på kortet och jag gjorde dem av cardstock och så blev det en låga av silverstickles.

Det var faktiskt ett sånt där kort som det nästan var svårt att släppa ifrån sig. Det var en lite märklig känsla. =D

Nu ni ska jag fundera på vad jag ska packa, jag ska på äventyr i helgen! En tvådagarsträff i Skåne väntar mig och min kompis och jag ska äntligen få träffa min goa "DT-mamma" Inger och  mina tillika goa "DT-systrar"! Och tänk att jag dessutom ska få koppla av vardagens bestyr och bara göra det jag gillar mest, scrappa och prata, härligt va?!!

Kramar till er alla goa!

Cath.

6 kommentarer:

Yvonne sa...

Men guuuuuu så snyggt!
Gillar massor =))
Kram och ha det så trevligt och kul på träffen//Y

Lilla Pyssel Inger sa...

Du kan verkligen imponera med det som du skapar:) Helt fantastiskt underbart snyggt kort du delar med dig av:) Älskar dina färger och dekorationer helt kanon:)

Vad trevligt att du gillade mina nåldynor dom var super trevliga att göra också:)
Å du vet den som spar den har så nu får du återanvända dina tejp rullar:) Lycka till:)

Tusen tack för besöket och trevliga rader hos mig det uppskattas mycket:)Blir så GLAD:)

Ha det bäst och trevlig kväll på dig kramar från Lilla Inger:)

La Vikinga sa...

Snyggt och välarbetat kort; jag gillar rosetten!

Charlotta

Marian sa...

Ziet er prachtig uit
Mooie kleuren
Groetjes

Carina sa...

Mycket fint kort

Margareta sa...

Oj så mycket fint du hunnit med sen jag hälsade på hos dig sist! Det här kortet var ju bara sååå vackert!
Har varit ute och åkt lite, så jag har inte haft chansen att tassa runt på bloggar på ett tag, och inte varit så flitig att blogga heller, men nu är jag "hemma igen"!
(Ibland är det ju roligt att träffa vänner irl också - t ex LillaPysselInger, som jag fick träffa för första gången igår!!)
Ha det gott!