torsdag 8 september 2011

Till Svensk scrapbookings kortskissutmaning för september

har jag lyckats knåpa ihop ett kort. Min pensionerade kollega som till allas vår glädje kan hoppa in och extraknäcka ibland ska få tillökning i släkten, ett litet gossebarn ska komma. Hans föräldrar kommer få det här kortet när han väl anländer.

Jag passade på att använda Svensk scrapbookings september-kortskiss. Stämpeln är en av mina favoriter från Forma och textstämpeln är min gamla fina från Inkido som hållit sig borta ett tag men nu  kommit upp i ljuset. Det var väl nån scrapmuckla som äntligen tröttnat på den. Å, vad jag letat. Så kan det vara. Allt som inte är stulet kommer igen sägs det.

Kram på er, jag har en förkylning som jag försöker hålla i schack, ska ju på scrapträff i Enköping på lördag och den vill jag för allt i världen inte missa.

Pysslar faktiskt ikväll, och nu ska jag fortsätta ett tag till innan jag går och lägger mig. Jag tror att pyssel är bra mot förkylningar, vad tror ni?

Önskar er underbara dagar!

Cath.

5 kommentarer:

La Vikinga sa...

Åh vilka fina färger! Undrar om det är papperet eller en stämpel; hela hörnet glittrar ju nästan i turkost och grönt!

Ha det,

Charlotta

TesaB sa...

Såååå söt!!!!! Stämpeln är helt underbar! Och blommorna - mums! Ha en fin helg!

Carina sa...

Ett underbart kort. Stämpeln är jättesöt och dekorationen likaså.

Lena sa...

Åh, så vackert kort du har gjort. Så fint du har dekorerat det. Pyssel är bra mot det mesta! Ha en trevlig helg. Kram Lena

Angelica sa...

Såå fint, jätteläckert att du inte stämplat med svart, känner att jag bara måste ha en sån där stämpel!

Ha det bra!