onsdag 23 november 2011

En liten Cath.

som sitter i sin pappas knä har vi här! Det är ähum... några år sen det där togs, ganska precis 40 tror jag bestämt. Vart tog den tiden vägen? Men om vi betänker att jag trots allt har egna vuxna barn nu så kanske det inte är så konstigt!

Det är en layout i 12x6 tum jag gjorde för Pysseltagen för ett par veckor sedan. 
Ljuvliga julpapper från Crate är det jag använt!

Och här har vi en liten närbild! =D Min fina fina pappa! I år är det 25 år sedan han dog!

Jag önskar dig en trevlig kväll! 
Nu blev ju det här inlägget inte så väldigt juligt men jag lovar, det kommer, nu har jag varit "duktig" och lagt lite bilder i utkast så jag bara har att expressblogga sen ;D. Och där finns det julig inspiration!

Kram på dig!
Cath.

1 kommentar:

Marian sa...

Prachtig bewerkt en leuke bloem
Groetjes