måndag 7 november 2011

Jag tycker synd om dig!

Ja, här tittar du in trots att jag inte uppdaterar så ofta. Jag vågar inte lova så mycket bot och bättring just nu när livet känns som ett gungfly  men när jag ändå sitter här vid datorn så kan jag ju visa ett kort jag gjort i alla fall. 

Guld och creme skulle det vara, sån tur jag hade kvar en liten bit av det här Magnoliapapperet. Inget kunde passa bättre. Så "grävde" jag fram en gammal Inkidostämpel också. Så jag borde inte mig göra av med gamla stämplar alltså? Vilket år som helst kan jag behöva just "den"!


Älskar den där tofsen! Har några kvar ;D. Diverse blommor som fick vara "naturella" för en gångs skull.


Och här är kortet i sin helhet. Jag föredrar att göra kort som står på det här viset. Hur gör du? Mer traditionellt?

Kram och ta hand om dig och de dina!

Cath.

12 kommentarer:

Marian sa...

Vind je kaart heel mooi
Mooi zo de rustige kleuren gecombineerd
Groetjes

Maja Stokk / eyovine sa...

Härligt kort och läcker adventskalender nedan =).
Vad gäller soppan så är det en favorit hos oss. Vi äter den rätt ofta. Den faller våra barn väl i smaken ;) Så testa gärna!

Kramiz Maja

Aase sa...

Underbara Cath, visst är det så att bara man gör det bästa av det man kan så räcker det....
Har förstått att även du behöver en styrkeKram så här kommer en!!! Nej inte bara en mååååånga....

Kram Aase

Carina sa...

Underbart kort.
Ha det bra och var rädd om dig. Kramar

EvasCrap sa...

Hej Cath! Vilket snyggt och stilrent grattiskort och din adventskalender är helt underbar!! ( Kul med tofsen, kom på att jag också har ett gäng bortglömda såna liggande- måste börja använda, jättesnyggt ju! )
Tack för snälla ord inne hos mig :) - ang prismapennorna så japp!- förtunning och stompfers. Tror rent av att lite om detta ska få bli T&T nästa vecka...
Kram/ Eva

Margareta sa...

Kul att du tittade in hos mig och lämnade ett rart spår så att jag hittade in till dig! Här fanns mycket vackert att inspireras av!!!
Det här kortet t ex är ju ljuvligt!

Var rädd om dig och kram på dig!

Åsa/asamia sa...

Vilket vackert kort!
Klart man ska spara på det man har, man vet aldrig när man kan få användning av det....och det är ju redan betalt ;0)
Ha en fin tisdag.
Kram ♥

Carina sa...

Så vackert och stilrent kort.Gillar det massor.
Ha,det så gott du kan och var rädd om dig!
Många varma kramar!

Karin sa...

Så vackert kort! Jag har oxå massa stämplar som bara ligger, men kan verkligen inte göra mig av med dom -tänk om jag skulle behöva dom! *ler*
Jättesnygg vikning på kortet, jag gör tyvärr nästan alltid den "vanliga" vikningen,men detta är ju roligare =)
Kram på dig!

Anette sa...

Så otroligt vackert kortet är!

Linnea sa...

Åh så vackert! Jag har också börjat göra stående kort mer och mer. Ta hand om dig! Kram

Gurkiss sa...

Himla snyggt kort, snygga färger.

Ha de gott.
Kram Gurkiss