söndag 25 mars 2012

Ett lite annorlunda kort med änglar!

Hej!
Jag tror den här vikningen kallas altarskåpsvikning? Hmmm, nåt åt det hållet. Jag gjorde en liten gördel med själva motivet på och insidan är väldigt enkel med bara namn och ålder. 



Jag bara älskar de här fina papperen från October afternoon. De köpte jag i Karlstad! 

Idag är det söndag och jag är uppe i ottan. Jobbar bättre på morgnar, kunde lätt bli bagare eller tidningsbud. Helst bagare ;D. Du har väl kommit ihåg att ställa fram klockan en timme? Nu är det ju sommartid! 

Nu ska jag återgå till jobb och studier, ville bara "slänga in" ett inlägg nu när jag äntligen blivit bättre på att uppdatera igen... hoppas det håller i sig... 

Jag önskar dig en fin söndag!

Kramar, Cath.

1 kommentar:

smuulan sa...

Superfint kort, och papprena var verkligen fina! Här har du en till som är uppe i ottan, sonen är morgonpigg mån-sön! Men det är bra, man skall ta vara på dagen!
Ha en skön söndag!
/Kram!