torsdag 12 april 2012

Påskhälsningar!

Nå, det sista av mina alldeles för få påskalster, jag hade i vanlig ordning tänkt mig att göra fler. Som t.ex. det där påskägget jag tänkte altra! Det ligger kvar i inköpspåsen och det fungerar nog alldeles utmärkt att altra det nästa år eller nästnästa också för den delen. Min väninna M brukar påminna mig om en halvfärdig broderad påskduk som ligger nånstans i mina gömmor... det var mer än 10 år sen jag började brodera på den... inte direkt prio 1 längre... ;D 


Det här kortet fick min mamma tillsammans med ett ägg i marcipan. Vi är lika galet förtjusta i marcipan min mor och jag! Ge mig en marcipanlimpa och du har vunnit mitt hjärta! 

Kramar, Cath.

2 kommentarer:

Marian sa...

Ziet er weer heel gezellig uit
Groetjes

Carina sa...

Många fina alster du bjuder på.
marsipan sparade jag alltid till min morfar, han gillade det. Kram