onsdag 18 april 2012

SWEs kortutmaning v.15

var att lifta det här läckra kortet som Lilith gjort! Jag gjorde två varianter på detta, en där jag utgick från färgerna och en där jag körde på med samma upplägg men ändrade färger. Tusen tack för härlig inspiration!



Och det bästa av allt - vad är det när man gör kort i den här storleken...? Yes, så klart, spillpappersåtgång. Det tycker vi om här!

Ska scrappa med en del av mina superfina kollegor på Allt Om Scrap nästa helg, längtar sååå redan, funderar på om jag inte bara ska ta med spillpapper och om jag inte bara ska göra kort då... de går ju åt! Men jag vet inte om jag vågar... men jag måste packa hårt eftersom jag ska åka tåg... ingen vanlig scrappackning i sikte alltså... ojojoj, hur ska det gå? 

Kram till dig du fina som tittar in och lämnar så underbara kommentarer! Å, vad det värmer!

Cath.

Inga kommentarer: