måndag 14 maj 2012

Plötsligt händer det...

att jag är ute i ovanligt god tid. Jag har så mycket runt mig så jag knappt hinner planera längre än näsan räcker - åtminstone när det gäller saker på hemmaplan. På jobbet är jag oftast mer förutseende. Men nu har jag faktiskt gjort ett kort till min son som fyller år den 17 juni. Det måste vara megarekord för mig. Men det var nog mest för att jag tyckte papperen var så roliga att jobba med och för att jag tyckte de passade honom. Har gjort en layout också med dessa papper som jag inte har fotat. Till helgen kanske, om jag minns det då ;D.


Just idag kan du se några av mina alster 
Mycket stolt över att ha blivit tillfrågad! Tack snälla! 

Önskar dig en trevlig kväll!
Kramar!

Cath.



1 kommentar:

Marian sa...

Ziet er weer heel leuk en fris uit
Bedankt voor je liefe reactie op mijn blog
Groetjes