måndag 29 oktober 2012

Kortskissen #191


Idag visas Kortskissen #191, en skiss som jag tolkade så här. Vi räknar ner och snart snart blir det den 200:e skissen, vi firar det med att tolka skisser som är från Kortskissens begynnelse. Det finns ju massor av härliga skisser i arkivet där att använda! 

Det här blev också mitt andra julkort för i år, det första har jag inte visat här ännu, det är förra veckans skiss. Kommer nog upp här om någon dag! :)

Nu ska jag ta itu med städ och tvätt som blivit hopplöst försummade den senaste veckan. Men det finns ju kvar, är inget som rymmer direkt. Tur för mig så jag inte behöver sitta här sysslolös... jo, nog ska jag få en och annan pysselstund också den här veckan! 

Kramar, Cath.

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Så läckert julkort!!!

Och du, jag bara äääälskar påsen i inlägget här under *pekar neråt*. Den är ju superfin!

Ha en mysig vecka med tvätt och städ och en hel del pyssel!

Jag ska nog också ta mej en funderare på om jag inte borde köra en maskin tvätt, iallafall...?

scrapparewa sa...

Vilket härligt julkort! Pappret är såå läckert! Verkligen julkänsla!!
Kram!!

Majsan sa...

ÅHH WOOW såå läckert julkort, såå härliga papper i härliga färger, supersnyggt :)


KRAM MAJSAN

Marian sa...

Ziet er prachtig uit
Groetjes