måndag 7 januari 2013

Älska skisser!


Åh, ja jag älskar verkligen skisser. Lina ritade en sån snygg skiss och utmanade oss i redaktionen till Allt om Scrap med. Jag gjorde det här kortet, det kändes härligt att få skapa med glädje igen! Det har varit lite tunnsått med det sista tiden så nu hoppas jag att jag har kommit ur den totala formsvackan gällande allt som jag gått i hela hösten. Men saker och ting börjar falla på plats i mitt liv. Så kanske kanske kan det bli riktig fart på den här bloggen igen, man vet aldrig...


Jag önskar dig en fin vecka! Idag är det måndag, en ny vecka full av möjligheter! 
Ta vara på den!

Kramar, Cath.

2 kommentarer:

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Skisser är roligt.
Ett vackert kort i fin ton.
Ha en bra vecka kram

BellaMio sa...

Himla härliga milda färger, vackert!!

Kram!